Branding – van Vee tot Mens. De evolutie van branding.

Branding – van Vee tot Mens. De evolutie van branding. Op 4 december en 18 december jl. mocht Luc Godfroid namens Uplify spreken tijdens de BitterBallenBorrel in Breda en Utrecht. Leuke sessies met veel interactie in het publiek.

De presentatie gaat vooral over de evolutie van branding en de hieraan gekoppelde verandering in gedrag. Waar eerst branding vooral een zaak van grote bedrijven was, zie je dat nu branding terug gaat naar het individu. Bijvoorbeeld een ZZP’er doet, al dan niet bewust, aan branding. Tenslotte is de ZZP’er zijn eigen merk en wordt hij op zijn werk net zo beoordeeld als een groot bedrijf.

Uiteindelijk is branding veel meer dan een likje verf, een leuke website. Het is wat mensen over je denken, als bedrijf of persoon. Het is veel meer de reputatie en het gevoel dat je bij je doelgroep wilt achter laten. Het opbouwen van een “brand” (merk) doe je niet zo, daar is geduld en consistent gedrag voor nodig. Echter het beschadigen van je merk gaat helaas velen malen sneller. Vooral in het digitale tijdperk waarin we nu leven. Gedreven door het feit dat iedereen zijn mening zo maar kan ventileren, tevreden of ontevreden, legt het beheren van je merk een andere dimensie op.

Zelf ook een lezing bijwonen? Ook in 2019 zal Luc wederom een aantal lezingen geven over het onderwerp. Zodra er meer bekend is over locatie en data dan laten wij dat uiteraard op deze pagina weten.

Wil je dat Luc bij jou komt spreken? Dat kan! Neem dan even contact met ons via het contactformulier.