Creative Process Thinking
Er is een causaal verband tussen efficiente processen en creatieve oplossingen, omdat creativiteit vaak wordt gezien als een belangrijke factor bij het verbeteren van processen. Out of the box probleemoplossing Creativiteit kan bijvoorbeeld worden gebruikt om nieuwe manieren te vinden om bestaande problemen op te lossen of om te identificeren waar verbeteringen kunnen worden aangebracht.…
Lees meerE-invoicing: de oplossing voor efficiënt en veilig factureren
Dit is het tweede artikel in onze reeks over factureren. Met de tijd mee E-invoicing, ook wel elektronische facturatie genoemd, is een manier om facturen te versturen en te ontvangen via elektronische middelen in plaats van op papier. Deze methode is in de afgelopen jaren steeds populairder geworden, omdat het efficiëntie, tijdsbesparing en veiligheid biedt…
Lees meerHet belang van tijdig, secuur en veilig factureren
Dit is het eerste artikel in een tweeluik over factureren. Facturatie als vitaal onderdeel van je cash positie In elk bedrijf is het belangrijk om tijdig, secuur en veilig te factureren. Dit kan de liquiditeit van het bedrijf bevorderen en zorgen voor een goede relatie met de klant. Echter, als het factureren niet op de…
Lees meerLicentiemodellen: Veel variatie mogelijk!
Een licentiemodel voor verkoop is een manier om producten of diensten te verkopen door middel van het verlenen van een licentie aan de koper om het product of de dienst te gebruiken. Dit kan een effectief verkoopmodel zijn voor bedrijven die software, online diensten of andere digitale producten aanbieden. Er valt wat te kiezen. Er…
Lees meerCashflow: Hou het groen!
Een gezonde cashflow is van cruciaal belang voor elk bedrijf, ongeacht de grootte of branche. Het betekent dat er voldoende geld beschikbaar is om de operationele kosten te dekken, investeringen te doen en eventuele schulden te betalen. Een slechte cashflow kan leiden tot financiële problemen en zelfs het faillissement van het bedrijf. Debiteurenbeheer is vitaal!…
Lees meerProspecting? Data gedreven!
Data gedreven klant acquisitie of prospecting houdt in dat je gebruik maakt van data om klanten te werven. Welke data kun je zoal verzamelen? Het verzamelen van data over potentiële klanten, zoals demografische gegevens, interesses en gedrag. Dit kan bijvoorbeeld door middel van enquêtes, social media-analyse of het kopen van externe databases. …
Lees meerBekend worden: Je website promoten!
Nadat je website is gepubliceerd, is het belangrijk om deze te promoten om ervoor te zorgen dat mensen deze weten te vinden. Er zijn verschillende manieren om je website te promoten, afhankelijk van je doelgroep en het doel van je website. Een paar promotie mogelijkheden. SEO: Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is het proces van het optimaliseren van…
Lees meerEen website: Een creatief denkproces
Het maken van een website kan een uitdaging zijn, vooral als je weinig tot geen ervaring hebt met het ontwikkelen van websites. Gelukkig zijn er verschillende manieren om een website te maken. In dit stuk zullen we bespreken wat belangrijk is en waar je aan moet denken. Topics die belangrijk zijn bij het bouwen van…
Lees meerBranding: Jouw bedrijfsidentiteit
Branding is een belangrijk aspect van elk bedrijf omdat het helpt om een sterke identiteit en reputatie te creëren. Het is de manier waarop een bedrijf zichzelf presenteert aan de wereld en hoe het zich onderscheidt van zijn concurrenten. Het is de identiteit van jouw bedrijf! Een sterk merkidentiteit is een belangrijk aspect van elk…
Lees meerCRM system, voorwerk is alles!
Een customer relationship management (CRM) systeem is een belangrijk hulpmiddel voor elke organisatie die op zoek is naar een efficiëntere manier om met (potentiële) klanten te communiceren en hun behoeften te begrijpen. Bij het kiezen en inrichten van een CRM-systeem zijn een aantal zaken waar je rekening mee moet houden. Waar liggen je behoeftes? Ten…
Lees meer